Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Åsa - 1 maj 2008 22:20

Idag har valparna flyttat en trappa upp. Nu har Bella börjat bli mer intresserad av att vara med oss övriga i familjen igen, så vi flyttade upp valplådan i datarummet. Bella blev mycket nöjd med arrangemanget och sov snarkandes i den nybäddade bädden med valparna snuttandes nöjt. Efter promenaden sprang Bella ner i källaren och jag tyckte synd om henne som glömt att valparna flyttat upp. Det visade sig att hon inte alls glömt det, men jag hade uppenbarligen glömt något nere... Gissa vad? Just det - lilla pikpelsaken! Den släpptes raskt ner i lådan igen där uppe... *asg* Bildbevis ser ni nedan.


Frida kom över idag och vi tog bilder på allihopa en och en... De är vansinnigt söta tycker jag helt partiskt, men visst har man favoriter... *ler* Just nu är det ett himla massa prat om Vito hemma. Det är ju huvudhanen med vitt på bröstet som jag döpt till Devito, det förkortades snabbt till Vito av Leo. Just nu så vill Leo bara vara med Vito, han vill att han ska sitta med honom och titta på barnprogram, sova i hans säng och helst skulle han vilja ta med Vito till dagis och visa...


I alla fall fick vi inte till bra bilder på alla, några blev riktigt bra med de flesta bilderna blev för mörka. Jag har fått låna min pappas superkamera så det borde ju kunna bli bra bilder, men att orka läsa bruksanvisningen känns väldigt jobbigt. SÅ jag provar mig fram istället ;-) Bilderna ligger på hemsidan under valpfliken.


Igår pratade jag med Lotta och det verkar som att nya hemsidan börjar bli klart... Gud så spännande!


Kram och godnatt från gänget på Devarox...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards