Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Åsa - 7 maj 2008 21:55

Idag är de söta små valparna 2 veckor gamla! De har börjat att gå omkring i lådan, och sitter och kikar lite. Alla har börjat öppna ögonen och vissa tittar helt. De är bedårande... En del har mer humör än andra kan man konstatera...


Vi gjorde vårt bästa att få bilder på alla idag, men det blev för dålig kvalité på de flesta :-( Jag laddar upp de som är bra här, och det är rygghane (första bilden), huvudflicka, nackflicka och rumpflicka. 3 av tikarna är så lika att man knappt kan se skillnad på dem. Huvudtjejen är lite mörkare än de andra så henne känner man igen. Sedan har vi kolossen Vito, störst av alla och underbart gosig. Han satt upp och viftade på svansen idag! Minstingen är nackhanen, han är liten men ålar som en iller i lådan. En riktig sötnos :-)


Jag ska försöka ta nya bilder på alla imorgon igen, så ska jag uppdatera hemsidan efter det.


Några namn är ganska klara... Devito, Diego och Dexter för killarna och så Doris. Det verkar svårt att få till dubbelnamn, jag kanske ger upp... Tack för alla bra förslag som jag fått! Det är så roligt när folk engagerar sig :-)


Kram och godnatt! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards