Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Åsa - 14 maj 2008 19:49

Hipp hipp hurra för D-arna idag!!!!


De firade sin tredje vecka med att äta mat och bli avmaskade. Avmaskningen var lika trist som vanligt, de morrade, spottade och fräste... *asg* Nu ligger de utslagna i lådan eftersom jag dessutom passade på att klippa klorna på alla när jag maskade dem ;-)


Idag hade jag besök av Frida och världens gulligaste bebis Jesper! Frida hasade sig in och lade sig i soffan med bebis mellan tuttarna, och så visade jag alla valparna för henne. Ha ha ha, hundmänniskor är galna ;-) Stackars Frida är dessutom sydd en del, så det var verkligen strongt av henne att komma och hälsa på tyckte jag. Pappa Conny var med också, och sken som en sol när han tittade på sin guldklimp. Underbart!


Annars är vi lite bekymrade här hemma... Det är två av våra hundar som är sjuka och det är så jobbigt. Wes har ju sin halsinfektion, och det blir väl till att operera bort halsmandlarna. Desstuom vill inte hans sesambensfraktur bli bra... Roxane har dessutom troligtvis fått en tumör i ögat :-( Så nu ska vi tillbaka imorgon och se om ögondropparna hjälpt något, annars blir det operation på henne med... Mitt hjärta, hon är ju trots allt 10,5 år så man får ju panik när hon inte är bra. Håll gärna tummarna...


Nu börjar det droppa in besök av valpköpare, ska bli så kul att träffa alla gulliga männsikor igen :-)


Kram till er alla

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards