Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Åsa - 19 maj 2008 15:31

Devarox DeVito, DeNiro & Diego! För att spara lite på ögongodiset så väntade jag med att presentera killarna tills idag... ;-) Den enda som har sitt namn redan är ju DeVito "Vito", det är snötnosen med en vit fläck på brösten.


När jag skriver här i bloggen så laddar jag upp bilderna samtidigt som jag skriver inlägget, för att spara tid. Så om det inte finns bilder till just den sekunden som du kikar in så vänta lite (om du ser på klockan att inlägget är postat nyligen), så kommer bilderna.


Måste ju berätta en rolig sak... Det blir ju lite orättvist att jag skriver så mycket om Vito men just nu så är han den som står ut från mängden, både med sin "skönhetsfläck" samt hans personlighet. Han gör sig alltid hörd och är snabbast fram om man sätter sig hos valparna. Han har dessutom lärt sig att yla när han vill ha mat eller uppmärksamhet, och det är ju vansinnigt sött! Jag har lyckats filma det med både mobilen och en kamera, han ylar nämligen precis lika lätt om jag och ylar. Så vi brukar sjunga serenader här hemma. Vi ska se om det går att lägga ut den filmsnutten, för det är bland det gulligaste som jag sett...


Idag var valparna ute på altanen en timme, de busade och hade superkul. Det är lite för kallt i gräset tycker jag så därför får de vara uppe på altanen. De springer och busar med varandra och undersöker allt de ser. De ska nog bli bra brukshundar av dem...


Kram Åsa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards