Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Åsa - 2 juni 2008 22:20

Här kommer ett gäng bilder på sötnosarna :-) De börjar bli mer och mer personliga nu och alla är väldigt trevliga och framåt. I helgen så rymde en liten tjej ur hundgården, hon klättrade (!) upp för hönsnätet och klämde sig ut genom viltstängslet. Jag hittade henne pipandes på andra sidan och fick mecka ordentligt för att få tillbaka henne. 5 min senare så ser jag hur samma lilla tjej leder övriga valpar ut i friheten, med svansen högt i vädret! Hon hade pillat upp kompostgallret till valpdelen och sprang överlycklig ut i trädgården med syskonen. Sedan fick vi samla ihop rymlingarna och fixa ny säkerhetsanordning... Och Attila fick häfta fast ett småmaskigt nät som är 1 m högt i hundgården, för att förhindra fler rymningar. Gissa vem det var?? Huvudtiken såklart! Vems liv ska denna vilda lilla galenpanna förgylla mån tro... *ler*


Kram!


PS. Ett JÄTTEGRATTIS tilll min vän Frida som fyllde år OCH tävlade i söndags! Hon och Ambra gjorde en mycket bra insats men lite orutin från föraren gjorde att de inte fick poäng på specialen... Man lär så länge man lever! Och det var faktiskt Fridas första söktävling någonsin. Jag tycker att hon förtjänar ett HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards