Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Åsa - 30 juli 2008 21:18

Idag känns det lite bättre, man har hunnit smälta allt och återfått lite tillförsikt. Dollie kommer bli bra, det ska jag se till. Nästa vecka kommer min veterinär tillbaka också, det känns också väldigt skönt... Jag ska hämta kopior på allt på Ulltuna nästa vecka, när vi är där och röntgar, så jag kan ge dem till Bosse. Jag hoppas på att han kan ta över fallet och att jag ska slippa åka till Ulltuna en gång i veckan. Vilken tur att jag har en veterinär som jag litar obetingat på, känns nästan för bra för att vara sant. Han är den andre veterinär som jag litat helt på, och jag har träffat måååånga...


Dollie är med min pappa just nu, hon vill gärna leka med sin mamma och vi ska ju försöka ha henne i någorlunda stillhet. Hon är inne i stan och miljötränar och är med på fik. Alla älskar henne såklart och tycker hon är sötast i stan, vilket hon är!


Jag måste erkänna att jag är PINSAMMT dålig på att uppdatera hemsidan just nu... Jag är också precis lika dålig på att besvara mail, det ligger massor och väntar och jag avlider nästan när jag inser hur försumlig jag varit. FÖRLÅT alla som mailat och inte fått svar, eller skickat uppdateringar som ännu ej är gjorda... Jag ska göra mitt bästa att komma ifatt med allt!


Hade besök av en trevlig tjej från ett nytt fodermärke, Oliver's Petfood. Jag tyckte det lät väldigt bra så jag kommer att testa det fodret faktiskt. Jag kör Standardt just nu på de vuxna, för att jag känner att man vill ha koll på vad de äter. Standardt innehåller ju bara svenska råvaror och det känns bra. Oliver's mat innehöll också bra råvaror som klassades som människoföda, inga näbbar och klor samt fjädrar på kyckligen och inte heller hormonbehandlat kött. Dessutom hade faktiskt företaget en väldigt bra service, handlar man för 200 kr så kör de ut fraktfritt! Och de har både mat, tillbehör och snacks, till väldigt bra priser! Är någon sugen på att testa, så hör av er till mig. Man får bättre pris om man köper mycket, och jag ska göra en beställning snart! kolla här: http://www.olivers-petfood.se


Lite bilder från valpträffen i helgen. TACK FRIDA, som ställde upp i en hemsk värme som fotohjälp! Det var bara tre av valparna som blev bra upptställda, det var för varmt. De som är uppställda är i alla fall i ordning, Daisie T, Diego & Dixie Q. Sedan en busbild och så en bild på Anna med sötaste Vito och sedan min Dollan. Nu ska jag jobba med hemsidan...


Kram och hej!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards