Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Åsa - 7 augusti 2008 19:25

Just nu handlar mina inlägg mest om Dollie, eftersom det är hon som upptar alla mina tankar just nu... Vi var inne igår och röntgade och åkte på ett bakslag till, tillväxten i benet är rubbad. Så nu blir det operation och ytterligare tid i gips. Jag ser framför mig ändlösa problem, med tanke på hur svårt det har varit att ha henne gipsad nu i ynka 10 dagar. Sedan kommer det följa en omfattande och tidskrävande rehabilitering... SKIT! Jag kan inte begripa hur jag ska få ihop allt, jag har ju bara 3 tim dagis för Leonard per dag... De säger fortfarande att hon med störtsta sannolikhet kommer att bli helt återställd, och det är ju det viktigaste. Det gäller at tänka positivt :-)


En rolig ankedot om Leo... Häromdagen så ropade jag på honom och då sa han: "-jag heter inte Leonard, jag heter Chefen!" Ganska kul faktiskt måste jag säga... Han har ju en talag för ord ;-) När vi var och handlade igår såg vi en väldigt mörk man (man får väl inte säga ne*er...). Då säger han högt och tydligt: "kolla mamma, en svart gubbe! Hur har han blivit så svart?" Jag höll på att skratta ihjäl mig... *asg*


Linn kryper i vindens fart, och ska dra ner allt hon ser. Hundarnas vattenskål är första prioritet när hon sätter fart, och hon blir väldigt arg när jag lyfter bort den! Hon ska bara krypa runt hela dagarna, det är som att ha  en levande golvmopp... ha ha ha! Jobbigt med all tvätt bara ;-)


Annars är allt lugnt, de andra vovvarna mår bra och är nog glada för svalare väder!


kram & hej från Devarox-gänget

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards