Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Åsa - 18 augusti 2008 15:27

Nu är semestern slut och hösten är här! Idag började Leo på dagis igen, och han tyckte det var jättekul att träffa kompisarna igen. Han går 9-12 varje dag, så nu gäller det att utnyttja de tre timmarna per dag och hitta på saker. Idag åkte jag och hundarna till Åkersberga och gick miljöpromenad tillsammans med Frida, hann med en snabbfika och sedan till BVC innan det var dax att hämta igen.


Jag har anmält Wes till appellen igen, nu j-vlar ska få vår uppflyttning! Det gick riktigt bra på träningen igår, så bra har han inte spårat förut. Det kanske börjar ta sig... *ler* Faktum är att det stormade och ösregnade och han jobbade på mycket bra utan att tröttna. Nu är jag sååå sugen på att komma igång med veckoträningarna igen.


Mål för vovvarna denna termin är följande:

Rox viltspårschampion 

Bella viltspårschampion ev start 3:an

Wes uppflytt appell & 1:a pris klass 2

Dollie bli bra i benet


Man ska ju sikta högt, men jag blir alltid så besviken på mig själv när jag inte hinner allt jag tänkt mig, så jag ska inte ha så höga mål som jag brukar... Jag har ju faktiskt 2 barn och man att hinna med också :-) *asg*


Kram och hej!


PS. Bilder från en miljöpromenad runt Täby C med Rox & Dollie

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards