Alla inlägg den 22 november 2008

Av Åsa - 22 november 2008 21:19

För min älskade Roxane idag! Idag fyller hon nämligen hela 11 år... Det är fantastiskt och underbart, och samtidigt väldigt ångestframkallande då man inser att man ska vara väldigt glad om hon får må bra ett år till... Mammas hjärta, hon är en på miljonen... Jag kommer aldrig att få en hund som Roxane igen. Det bara är så. Jag är så lyckligt lottad som fått chansen att ha henne hos mig i så många underbara år. Hon är Devarox grunsten och hunden med stort H som skapade mitt intresse för hundträning, tävling samt uppfödning. Min plutta som alltid ställer upp och som är världens mest trogna vän!


Vi firade idag med oxöra till frukost, en härlig promenad samt paketöppning. Hon fick en knorrade dinosaurie och var vädligt glad för det, hon älskar nämligen att öppna paket! Hon är också omåttligt förtjust i gosedjur, hon leker med dem försiktigt och vårdar dem ömt. Sedan blev det godis-tallrik och märgben... Fisarna ligger tunga i luften nu... *puh*


Igår spårade jag faktiskt med alla hundarn, och det var ju tur med tanke på vädret idag! Det gick bra för allihopa och bäst för Bella och hennes dotter. Roxane är jag alltid rädd ska få en hjärtattack för hon hetsar upp sig något ofantligt medan hon väntar på sitt spår... Det gick bra denna gången också och hon tog spåret med stor entusiasm!


Här kommer några bilder tagna under året på min drottning Roxane! Bilderna från idag kommer senare, kameran är kvar hos morfar där vi firade en del av dagen...


Kram & hej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards