Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Åsa - 16 februari 2009 22:13

Jag höll ju på att avlida av nervositet kan jag säga... Kl 16.30 var jag tungen och ringa och fråga varför jag inte hört något... Hon lämnades ju trots allt kl 7.30 Men så kl 18.30 kom samtalet från Lennart Sjöström, operationen hade gått bra :-) Han sa att nu är hennes skadade bakben rakt, eller lika krokigt som det andra bakbenet... Det tog ett tag innan jag fattade att han skojade kan jag säga ;-) Ha ha ha! Allt hade gått bra och de hade gjort en transfixation, tror jag det hette. Hon ska ha skruvar genom benet för att hålla det på plats. Benet var som i ett paket sa han, jag lär väl få se imorgon. Hon skulle behöva det ca 6 v trodde han, men får gå på benet. Ska gå på benet tom. Hoppas det håller sig kallt ett tag till, med tanke på bandage mm. Förhoppningsvis får hon komma hem imorgon!!


Nu ska jag nanna... Tog ett hårt spinningpass ikväll och tog ut mig fullständigt. Helt död blev jag, var tvungen att käka kyckling med pommes och massa bearnaise för att överleva ;-))


Rapporter kommer...

Av Åsa - 16 februari 2009 14:06

Nu går jag och väntar att få höra hur Dollies operation gick... HU! Så då passar jag på att lägga in lite bilder på tema "hjärta" som jag hade tänkt lägga ut i lördags... Alla bilder är från Internet. Sista bilden är de pins man kan köpa denna månad till förmån för alla "hjärtebarn". Läs mer på http://www.hjart-lungfonden.se/abm09-Kampanj---barnhjartan-2009/abm09-Ge-ditt-stod/abm09-pins-puff/abm09-hjartepins/




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards