Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Åsa - 16 mars 2009 11:33

Eller vad säger ni?? Jag var faktiskt på plats i Globen och det var helt galet, sjukt roligt och ett minne för livet. Våra goda vänner hade lyckats fixa VIP-biljetter så vi hade det verkligen super, Rysk Buffé och rosa bubbel serverades. Vi hade jättebra platser och stod och rockade på de bästa låtarna :-) Efter det blev det efterfest med hjälp av VIP-biljetterna, jag sjöng så jag var hes och dansade så fötterna var ömma... Vilken kväll!! Men dagen efter ångrade jag det där sista glaset vin... Men det var det värt! *asg* Men varför vann inte Alcazar, de var ju grymma och hela Globen gungade när de spelade??!!


Igår var jag på tjejmiddag och hade supertrevligt!! SÅÅÅ kul att få sitta ner med kompisarna och prata och ha trevligt. Jag var frivillig chaufför... Ha ha ha! TACK MARI!!

Sedan så har lilla Bellis fyllt 7 år! Vi firade med kalas dagen efter eftersom party-fixaren Leonard somnade innan vi hunnit börja. Så Bella fick två dagars firande, på sin födelsedag firades hon med plättar och annat mumsigt. Kalaset var morgonen efter, Leo och jag bakade scones kl 6.30 och bjöd in morfar på frukost. Vi slog in vom-burgare och en pipande flodkräfta. Ja, det ska inte kallas något annat -" för det äääär ju en flodkräfta mamma!" Jo, att säga krabba blir ju helt fel ;-) Sedan hade vi också diskussioner om varför hundar gillar komage (vom). Och om den den där illaluktande komagen kom och försökte äta upp Leo, så skulle han ropa på hundarna. "Då skulle Bella äta upp den jättefort och rädda mig..." Barns fantasi är ju för rolig!


Och så har jag skrivit klart min tenta i statistik och hoppas att jag blir gk... Nu ska jag bara beta av lite andra arbeten så att jag kan få ut min examen! Och en annan rolig grej... Linn kan ha hårspänne nu!! Jippi! Det sitter fast på 3 st strån i pannan...


Kram & hej

PS. Jag lägger till bilder ikväll...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards