Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Åsa - 2 maj 2009 21:33

Hej alla!

Igår var jag så glad för Vicktoria hade varit ute och tävlat med Dixie & Märta med framgång. Så när jag skulle skriva ett fint inlägg om det så hängde sig datorn... Då blev jag såå irriterad! Jag måste nog skaffa mig en ny dator snart, denna gången lyckades jag göra konstgjord andning på den genom att plocka bort en massa program. För säkerhets skull frågade jag pappa snällt och fick låna hans lilla bärbara :-) Den är SUPER!! Minidator med lång standby.


I alla fall så tog Märta ett 1:a pris i lydnadsklass 1 igår på 185 p!! Hon vann på de otroligt fina poängen och dessutom hade hon 22 p mer än 2:an... Coolt! Dixie ställdes och vann juniorklass m HP och blev 2:a Bästa Tik!! Vilken dag för Vicktoria... GRATTIS!!!!


Idag har det varit full rulle... Vi avslutade dagen med att träffa våra vänner och grilla, 6 barn och 6 vuxna. Det var ovanligt lugnt faktiskt. Om man kan kalla det lugnt att 6 barn far runt och skriker, klättrar i träd och klättar runt i båten, jagar varandra och äter glass tills de kräks (i alla fall Linn). Jag hade slängt ut makaronerna som var kvar från middagen på gräset till hundarna, sedan märkte vi att de minsta barnen kröp runt och pillade i sig dem... Ooops... Som vanligt kunde vi också observera fenomenet med män i grupp. Varför ska alla killar grilla tillsammans medan tjejerna fixar allt annat plus tar hand om barnen?? Nästa gång paxar jag grillen!!


Imorgon blir det hundträning!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards