Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Åsa - 14 juni 2009 11:00

Idag kan jag pustra ut, nu har semestern börjat!!! Med ösregn iof... Men det är i alla fall väldigt skönt att ta det lugnt.


Igår jobbade jag hela dagen, precis som resten av veckan. Ni som försöker ringa mig på mobilen dagtid märker säkert att jag inte ofta har möjlighet att svara, det är för att jag helt enkelt inte hinner! Skicka gärna SMS, det är enklare att hinna med. Och det är jättekul att få även fast jag många gånger skäms för att det tar sådan tid för mig att svara... Men är det viktigt så skriv att jag ska ringa upp så gör jag det så fort som möjligt! Ja, det lär nog vara såhär framöver, jag hade lite glömt bort hur intensivt mitt jobb är.


Hundarna är helt galna nu när det ösregnar, de får alldeles för lite motion. Idag ska jag dra på mig regnställ och vara ute ett par timmar minst, för att få lite lugn och ro hemma ;-) Någon som känner till ett bra badställe i Täby för hundar? Gärna där man kan ha bilen nära :-)


Och så har Beckie tagit CERT på utställning!!!!!!! Ja, det blir nog den första utställningschampionen från Devarox om jag känner Vicktoria rätt. Hon ger sig inte och kämpar tills hon nått sina mål :-) GRATTIS!!!!!!!


Nu ska jag kolla på tv med Leo...


Kram!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards