Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Åsa - 8 augusti 2009 10:28

Ja, livet rullar på i superhastighet just nu och jag hinner inte så mycket som jag tänker mig. Dessutom så har jag blivit förkyld också, urk. Lilla Linnis har börjat på dagis i veckan, och det är ett stort steg i livet. Det har gått jättebra med inskolning men lite sorligt är det i alla fall att barnen helst plötsligt är stora... Man vänjer sig väl antar jag!


Hundarna har fått spåra i 28 graders värme och det gick jättebra :-) Trots ordentligt torrt i marken så klarade alla sina spår med bravur. Alla utom Dollie var också trötta efter det... Hon ansåg nog mest att hon fått ordentlig uppvärmning. Jaa, där kan man tala om att aktivitetsnivån höjts efter hand. Hon var sååå lugn som valp, snacka om att ha blivit lurad... Ha ha ha! I alla fall har jag lagt in högväxeln för att få ordning på henne nu, hon är ganska oregerlig. Anmält mig och henne till två kurser i höst, ska bli kul! Lite sugen på att anmäla mig till en 3:e också, viltspår... Vi får se.


Kram & hej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards