Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Åsa - 14 augusti 2009 18:23

Hej vänner!

Snart dax att slappa och njuta av helgen, hurra! Faktiskt så har jag haft en riktigt trevlig vecka måste jag säga. Vi avslutade den med att lämna in Wes hos min veterinär för att ta bort hans tonisller. Han har ju haft problem med halsen ganska länge nu. Samtidigt fick han kortisoninjektioner i sin tass, sesambensfrakturer är trist :-( Allt hade gått bra och som veterinären sa när jag hämtade honom: "Det var bra att vi tog tonsillerna, de var rikitigt fula. Så stora att vi hade kunnat grilla dem till lunch." Han har ju en sjukt rolig humor! För er som inte vet så ska tonsillerna på hund vara pyttesmå. Nu ska Wesley äta glass (!) och uppblött mat ett tag. Han flörtade in sig hos pappa, just nu så han sover i sängen upp och ner... Vilken lyx!


Det kommer forhoppningsvis hända lite kul saker i helgen, en del hundar ska på utställning och tävling... Jag håller tummar för er alla!! Rapport kommer...


Här kommer några bilder. Första är Roxane som är Linnis badvakt. Hon är ju bara för underbar min söta Rox. Tänk att hon fortfarande mår så bra och är pigg. Hon hänger med på promenader och spårar för fullt. Hoppas att de goda generna går i arv... Inte syns det att hon fyller 13 år i november, eller vad säger ni?


Och så mina älskade barn :-) De är ju i alla fall otroligt söta tycker jag, i badet som vanligt. Det känns som det går åt hundratals liter vatten i vårt hus i veckan...


Ha en härlig helg vänner!
kram Åsa



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards