Alla inlägg den 23 september 2009

Av Åsa - 23 september 2009 20:52

Jag måste ju göra ett eget inlägg för att skriva om Cpikes bravader. Han har nämligen blivit gk lägre i helgen :-))))


GRATTIS SARA!!!!!


Nästa gång kommer säkert uppflyttningen, det är jag säker på. Nu kan ni ju alla fall jaga cert och bli första C-aren att plocka det, vore väl inte helt fel :-)


Jättekram från oss!!

  

Av Åsa - 23 september 2009 20:44

Förra veckan frågade jag Loe vad han skulle bli när han blir stor... Jag tänkte att det blir säkert typ polis, brandman eller mest troligt spindelmannen som skulle vara drömyrke. Men döm om min förvåning när han säger: "jag ska bli professor mamma, och så ska jag uppfinna specialkakor så att flickorna på dagis blir kära i mig!" Hoppsan, han har visst kommit in i en ny fas i livet... Lite jobbigt tycker jag, han är ju min lilla plutt. I fredags skulle han ha "klet" i håret, för att tjejerna skulle tycka han var cool. När jag hämtade honom frågade jag direkt vad alla hade tyckt om hans tuffa frisyr. Så sa han med sloknande axlar att ingen hade blivit i kär i honom, utan de hade skrattat istället. Hu, jag fick en klump i halsen! Men lite pedagogiskt försökte jag tala om att de säkert tyckte att han var fin men att de skrattade för att de inte visste vad de skulle svara... Om det var rätt svar vet jag inte, nu måste jag börja klura på vad jag ska säga nästa gång. Någon som har tips?


Annars är det väl är i huset, en viss liten herre med fyra ben (läs Wesley) har gått upp lite väl mkt i vikt. Så nu börjar bantning igen. Stackarn. Dollie har slutat löpa och är en vansinnigt söt liten hund, så god och snäll. Hon flyttar in i hjärtat mer och mer för varje dag... I helgen ska jag gå viltspårskurs, hurra!


Kram & hej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards