Alla inlägg den 6 november 2009

Av Åsa - 6 november 2009 08:25

Nu blir det ett sådant där tack-inlägg som Attila brukar göra sig skojig över... Men jag måste faktiskt :-) Igår fick jag ett SMS från Anneli m Chillie om ville komma förbi. Trevligt! Vi fick pussla lite för att få ihop det med hundpromenader mm. Och så kommer hon, med ett stort paket... Ett fat fyllt med kaffe, thé och chocklad! Och så medföljer ett brev...


Tack Frida & Åsa för all tid och allt engagemang ni lägger ned på oss valpköpare!


Conrad & Camilla

Chilli & Anneli

Conny & Emma

Condor & Mari

Cayenne & Caisa

 

Berit & Karolina

Dixie & Familjen Torving

Duke & Jessica

Dino & Sabine

 

DeVito & Anna

DeNiro & Camilla

Doris & Christian

 

Ett stort stort tack till er alla! Det är sådant här som gör att man får energi att fixa och trixa med allt :-) Ibland tänker man att nu struntar jag i allt... men så kommer man på att det finns många som uppskattar det och då orkar man igen! Ni är så otroligt gulliga som tänker på oss och jag är väldigt tacksam för att ha er till valpköpare och vänner! Ni har gjort mig till en lycklig människa.


Nu blev det ett långt dravvlig tack-meddelande :-)


Jättekram från mig till er alla som bidrog till denna fina present!!


      


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards