Alla inlägg den 18 december 2009

Av Åsa - 18 december 2009 16:51

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Jag ska ju ha semester över jul& nyår så det har varit mycket att avsluta på jobbet för att kunna vara ledig. På det har jag fått en enivs förkylning... Jag har försökt ignorera den och proppat i mig alvedon och näsdroppar, men nu går det inte längre. Nu har jag feber, hosta och ingen röst :-( Men jag hann nog ta mig tusan klart allt på jobbet i alla fall!!


Och så en liten rolig (?) historia från veckan... Jag fick bastning för att jag inte beställt mat en kväll på jobbet, och mitt i alla stress med att få jullönerna klara så beställde jag snabbt det nödvändigaste. När maten kom dagen efter så var det snöstrom och vagnen frös fast nere på gården, vi lyckades för upp den till slut och det var väääldigt tung. Märkligt tänkte jag, det var ju inte mkt jag beställde... Och så packade jag upp den, och hittar 25 kg ekologiska bananer!! Shit, jag hade missat ett komma och istället för 2,5 kg bananer så kom det 25 kg... God Jul! Nu får hela företaget äta bananer tills de dör... Recept som innehåller bananer emottages tacksamt... *asg*


Och så det bästa av allt... Fick besked i veckan (efter att ha väntat på svar i 2 veckor) att Dollies plåtar försvunnit på väg till SKK, och var gräsligt irriterad och ledsen över det. Hade en mailkorrespondans med en kvinna på SKK och bad dem leta lite mer. Och idag när jag öppnar mailen så hade jag fått svar, plåtarna hade kommit och Dollie var avläst... HD GRAD A!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAA!!!!!


Nu till sängen igen... KRAM!!

  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards