Alla inlägg den 22 december 2009

Av Åsa - 22 december 2009 22:55

Och det såg bra ut. NU är det bara att hoppas att avläsarna tycker likadant :-) Och "lille" Gunvald (Diego) är vansinnigt trevlig och fin! En riktig pärla! Och så är han stor...


Min jäkla förkylning vill inte ge med sig. Har knappt någon röst och fått en irriterade rethosta. Blä. Annars allt bra i vårt vilda hushåll :-) Mina barn är söta som socker och väldigt påhittiga i juletider. Snö är ju bland det roligaste som finns och det tycker såklart de med. Loe kom inspringade härom dagen och ropade: -kom och titta mamma, jag har byggt en rutchkana! Och så susade han ut i ett huj. Jag tänkte att jag måste väl kika och såg framför mig hur han byggt en snöhög och åkte nerför. Men när jag kommer ut så åker den lille gossen nerför  taket på morfars bil! Han hade ställt en stol mot motorhuven, klättrat upp på taket och åkte rutchkana nerför vindruna och motorhuv och landade i en snöhög gapskrattandes... Jag kan ju säga att jag inte vågat berätta det för morfar, än. 


För övrigt har vi fått lite tråkiga besked kring Wes från veterinären. Nu gäller det att smälta allt och försöka tänka positivt. Dollies resa visar ju att det faktiskt händer mirakel...


Och så hade Condor dambesök i helgen så nu håller vi tummarna för söta valpar om ca 9 veckor...


Kram och hej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards