Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Åsa - 24 februari 2010 19:47

Hej vänner!
I helgen ska jag åka till Dalarna på IPO-helg, ska bli sååå kul! Jag, Bella och Dollie drar upp på fredagen och så blir det träning lördag och söndag. Om någon är sugen på att hänga med, finns det platser kvar. Jag har plats i både bil och rum om det skulle vara så.


Annars är det fullt upp! Jag har såå svårt att begripa hur man ska få ihop ett vardagsliv utan stress... Det är hämtning och lämning på dagis, hundpromenader, aktiviteter för barnen, VAB-dagar, jobb, hushållsarbete och om man har tur lite fritid... Jag hoppas verkligen att det blir bättre när barnen bli lite större.


Fick denna roliga bilden av Maria med Billie på mailen  Kolla vilken målmedvetenhet Billie har när hon jagar kompisen Nimbus!


Och så avslutar jag med ett Leo citat... Vi frågade vad han ska bli när han blir stor, då svarar han: -jag vill inte jobba mamma, då blir man så trött i benen! Herregud, vad ska det blir av honom... Han lär bo hemma tills han är 40!    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards