Alla inlägg den 23 april 2010

Av Åsa - 23 april 2010 15:16

I dag är det födelsedagsfirande i vårt hus! D-kullen fyller 2 år idag och vi firar såklart lilla Dollie P :-) Hela familjen är engagerad och jätteben inhandlades igår för rätt stämning skulle infinna sig idag... Hundarna sov alltså nedanför diskbänken för säkerhets skull, någon illasinnad tjuv kunde ju stjäla dem annars!


Vi skickar såklart massor med GRATTIS till övriga syskon från släkten!! Hipp hipp hurra för DeNiro, DeVito, Diego/Gunvald, Dixie Q, Daisie T och Doris D!!!!!! Mamma Bella skallar högt för sina fina barn!!


Födelsedagskorten som inhandlades för ett tag sedan skrevs i god tid och postades igår, men när jag släppt ner dem i lådan kollar jag hämtningstiden och ser att det står 14! Skit... Trodde med all säkerhet att det var 16 överallt nu för tiden. Så korten blir sena tyvärr :-(


Leo försöker övertala mig att Dollie önskar sig grön skinntårta (Leos eget ord för prinsesstårta). Jag frågade om det inte är så att det är han som vill ha det, då säger han: men mamma, Dollie är min kompis så hon vill ju dela med sig till mig och jag gillar ju inte hundben! 

Här följer lite bilder från firandet i Devarox-hushållet hittills...

  







  



                       

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards