Alla inlägg under april 2010

Av Åsa - 6 april 2010 21:00

Grattis

Condor, Conny, Conrad, Cpike, Cassius, Cato,

Chilli, Cleo & Cayenne!!

 

Hoppas att ni har blivit firade med pompa och ståt och mängder med...

 

  

 

och...

 

  

 

Kram från mormor Åsa & vilda släkten!

Av Åsa - 5 april 2010 12:05

Hej vänner!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev... Det är liksom alltid hundra saker man måste göra innan man sätter sig vid datorn och när man väl har tid är man för trött. Jag och Lotta har jobbat på med nya hemsidan, det är en massa bilder som ska väljas ut och texter att skriva... Förhoppningsvis blir den klar snart! Likadant med lägerinfo, det kommer förhoppningsvis snart också :-)


Igår var det Lilla Stockholm, och det gick riktigt bra för Devaroxarna som var med! Condor vann sin klass och blev 2:a Bästa Hane med reserv Cacib, Beckie tog CERT och blev 3:a Bästa Tik, Cleo Reserv Bästa Tik och Tee 2:a i sin klass. Dixie ställdes också och fick konstigt nog en 2:a. Vi fick också till en grupp och vann uppfödarklass m HP och jättefin kritik! GRATTIS ALLIHOPA TILL FINA RESULTAT!!! Och stort tack för att ni ställde upp på en grupp!!


Min älskade bror som bor i USA har varit hemma i Påsk, så vi har haft massor med familjetid. Så mysigt att kunna umgås och hinna prata ordentligt. Vi har hunnit med en massa trevliga saker med hundarna också. Jag och Dollie går just nu två tävlingslydnadskurser och jag är supertaggad att komma ut och tävla. Så nu är det hårdkörning här hemma, ett par pass om dagen. Och så har vi hunnit pyssla om mitt hjärta Roxane osm varit krasslig. Hon fick förmodligen en mindre stroke för ett par veckor sedan men har återhämtat sig bra, men som förr blir hon aldrig igen. Dagen innan det hände var hon med på en 2,5 timmes promenad utan problem. Nu får vi ta flera kortare turer i maklig takt, men hon mår bra och är pigg och glad i alla fall!

Condors valpar är nu nästan 6 veckor. De är söta som socker och busiga! Gå in på www.riisem.net för att se bilder! Och så har jag hört ryktas om att lilla griffonen Märta ska bli mamma! Superkul, någon gång ska jag ha en liten griffon... Vicktoria har lovat mig en söt black and tan tik i framtiden :-) Läs om Märta på Vicktorias kennelsida, Griffweilers http://www.123minsida.se/Griffweilers

Glad Påsk önskar vi alla!

LPI LPII LPIII KORAD Devarox Beckie, Cert och 3:e Bästa Tik på Lilla Stockholm!!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards